суббота, 28 ноября 2015 г.

О нас

Добрый времени суток!
Если Вам интересно как создавался бренд KOKO soins и сопуствующие вопросы

Интервью: основатель марки KOKO soins Оксана Косенко 

Чтобы читательницы познакомились с маркой поближе, я взяла мини-интервью у Оксаны Косенко - основательницы бренда. Интервью публикую на украинском языке в связи с позиционированием сервиса UAbox.
Як виникла ідея збудувати бренд косметики ручної роботи?
Ідея виникла несподівано. Я взагалі не уявляла, що буду працювати над створенням косметики та  її оформленням. В цьому напрямку ніколи не міркувала, але ідеї з’являються, як блискавка! Таким чином приготування чергового скрабу для тіла (для особистого користування) було виправною крапкою, з якої і почалось зародження ідеї.
Мені видалась надзвичайно привабливою думка, що до створення першої української натуральної косметики з ніжним та гарним оформленням.  Краса та якість - основні складові ідеї бренду KOKO soins.
Чому і як виникла назва KOKO soins? 

З назвою було не так легко, як з ідеєю. Спочатку була інша назва, але коли постало питання реєстрації, виявилось, що косметику під схожою назвою виготовляє корейська фірма. 
Назва складається з двох слів. Перше "KOKO" - це дві перші і дві останні букви мого прізвища, а також це перші букви прізвища подруги, з якою ми багато обговорювали концепцію бренду. Друге - "soins" з французької мови перекладається, як догляд. Таким чином і виникла назва.


Що було найважчим та найприємнішим на старті? 
Найважче — це організація. Адже було необхідно налагодити постачання натуральних інгредієнтів, тари, розробити рецептури, обладнати офіс, знайти працівників та інше. Це -  кропітка робота, без якої неможливо створити бренд натуральної косметики.
Що ж стосується найприємнішого, то це - всі питання щодо розробки оформлення косметики (логотип, візитівки, оформлення коробок та інше). Крім того, приємно тестувати косметику і бачити результат.
Які свої досягнення ви можете назвати (може не гучні, але персонально важливі)?
Дійсно, щодо гучних досягнень рано говорити. Першим значним досягненням я вважаю те, що було виконано значну роботу по оформленню косметики. Звичайно, роботи в цьому напрямку ще тривають, але вже є сформована концепція. 
Крім того розпочата рекламна компанія: і через соціальні мережі, через друковані видання. Ще одним важливим досягненням я вважаю співпрацю з українським коробочним сервісом UAbox. Ще до того, як з'явилась ідея створення бренду KOKO soins, я цікавилась цим ресурсом і вважаю його надзвичайно вдалим!

Який розвиток марки ви бачите у майбутньому? Чого прагнете досягти через 1-3 роки?
Наразі триває робота над косметикою, розробляються нові рецепти, удосконалюються старі, триває пошук оформлення, а також вирішується значна кількість організаційних питань. Після їх узгодження хотілось би тримати курс на відкриття першого магазину KOKO soins, а далі - і цілої мережі.
Що, на вашу думку найважливіше у будуванні бренду косметики в Україні?

Найважливіше - креатив! В України виготовляється значна кількість натуральної косметики, але більшість має непривабливий вигляд. Її не подаруєш на день народження, Новий рік, як подарунок для дівчини. Тому, на мою думку, необхідно приділяти увагу оформленню! Крім того, косметика повинна бути дієвою, такою щоб споживач хотів придбати її знову, щоб вона стала для нього «must have».


 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий